Toimiva. Ihan ok. Pelkkä kyrillinen olisi ollut käytännöllisempi.
SauliM, 18–24v
näppäimistö
Arvosana 5/5
helppokäyttöinen ja halpa. ............,,,,,,,,,,,,,,,,,,
HelenaN, 45–54v
Paras
Arvosana 5/5
Paras Verkkokauppa.comin myymistä eurooppalais/kyrillisistä näppäimistöistä vaikka ei olekaan aivan täydellinen. Puuttuvat Ä ja Ö löytyvät kuitenkin normipaikoiltaan suomalaisessa näppäinjärjestyksessä. Sekä euooppalaiset että kyrilliset kirianmerkit ovat ovat valkeat ja isokokoiset joten näkyvät hyvin myös hämärässäkin valaistuksessa kirjoittaessa.
MP500M, 65 tai yli
Logitech K120 -näppäimistö
Arvosana 5/5
Todella huippulaatua halvalla hinnalla. Helppo asentaa ja toimii moitteetta myös esim. nuotinnusohjelmassa.
LiisaN, 65 tai yli
Hyvä tuote jonka huntalaatusuhde kohdallaan
Arvosana 5/5
Toimiva näppis ilman turhaa. Työkäytössä toimii loistavasti. Ei mitään moitittavaa. Löytyy euro ja kyrilliset aakkoset.
EinoM, 35–44v
Hyvä hankinta
Arvosana 5/5
Venäjän kielen opiskelijana hyvä apu. Aiemman arvostelijan vinkistä peitin latinakirjaimet mustalla tussilla. Hyvä idea!! Ääkkösten puuttuminen ei haittaa, kun käytän näppistä läppärin kanssa.
sarvik45–54v
Kyrillinen näppäi,istö
Arvosana 5/5
Venäjän kielistä kirjeenvaihtoa tulee harrastetuksi silloin tällöin ja tämä on juuri oikea näppärä työkalu joustavaan kirjoittamiseen. Näppäinten merkintään tottuu aika pian ja vaihto Alt+ Shift ja jo vaihtuu näppäimistö toiseksi.
Pat RolM, 55–64v
Näppäimistö kyrillisillä merkeillä varustettuna
Arvosana 5/5
Toimii hyvin, On herkkä, eikä tarvitse hakata. Myös suhteellisen äänetön. Olen tyytyväinen.
RisitsaN, 55–64v
Näppäimistö
Arvosana 5/5
Selkeä laadukas mutta kevyt näppäimistö on äänetön. Ei ole ollut mitään ongelmia.
Jukka47M, 45–54v
kyrillinen näppäimistö
Arvosana 4/5
Näppäimistö helppo asentaa, sopiva hinta. En ehtinyt käyttää paljon, mutta se toimi hyvin.