Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Yhdistelmäppäimistö ei toimi käytännössä
Ei toimi. Pitää olla kyrillinen ja perinteinen länsimainen erikseen, ei kyrillistä ja perinteistä merkkiä samassa näppäimessä. Yhdistelmäasettelu on sekava ja hankaloittaa kirjoittamista ja keskittymistä. Vaikea tietää etukäteen jos ei ole aikaisempaa kokemusta.
tinca07
