Kysymykset ja vastaukset
7 kysymystä
Logitech K-120 näppäimistö
Voiko kytkeä Logitech K-120- näppäimistö kannettavaan tietokoneeni ASER ASPIRE?
OlgaN, 55–64vLogitech K120 -näppäimistön voi kytkeä käytännössä mihin vaan tietokoneeseen joissa on vähintään yksi vapaana oleva USB-liitäntä.
Denis35–44v
Mac Book Air
Toimiiko näppis Mac Book Airissa?
JiiiHooM, 45–54vToimii kyllä, mutta tästä puuttuu control, option sekä command näppäimet.
Denis35–44v
Onko tuote yhteen sopiva ps4 kanssa
Jjjjjj17 tai alleEi olla testattu, mutta lähes kaikkien langallisten näppisten pitäisi toimia PS4:n kanssa.
Viktor25–34v
Saako tällä näppäimistöllä ´-merkin venäläisten vokaalien päälle?
Akuutti-merkki ei tule tavallisella näppiksellä venäjän vokaalien päälle, vaikka kuinka yrittäisi. Kyseisen merkin käyttö on lähinnä ei-venäläiselle helpotus, kun se kertoo vokaalin venyvän lausuttaessa. Kuuluisi siis olennaisena osana tähän laitteeseen. Jos ette tiedä, niin pitänee tilata ja kokeilla.
Aapeli AbsurdiM, 45–54vHei,
Ko. merkin pitäisi saada painamalla `-painiketta pohjaan ja sitten haluttua vokaalia.
ÅsaL18–24v
Kyrillinen näppäimistö
Keyboard K120 voiko koneessa olla myös normaali näppäimistö yhtä aikaa?
Malmi55–64vHei,
Kyllä voi.
DenisO25–34v
Näppäimistö käytännössä
Hei,
siis kun näppiksen laittaa koneeseen kiinni, kirjoittaako se vain kyrilliset kirjaimet vai pitääkö se jotenkin erikseen valita? Kuitenkaan erillisiä ohjelmia/asetuksia ei tarvitse asentaa/säätää?
Teilau25–34vkirjoittaa molempia kun vaihtaa kielestä toiseen, mutta skandimerkit puuttuvat (ÅÄÖ) ja numerorivin SHIFT-merkit ovat eri paikoissa.Periaaatteessä epäkelpo laite Suomessa käytettäväksi.
kokenut2M, 65 tai yliPaina yhtä aikaa Alt ja Shift JA JO VAIHTUU KIELI.
Pat RolM, 55–64vKoneeseen pitää ladata kyrilliset kirjaimet ja sieltä valita käytettävä kirjaimisto.
Risitsa55–64vHei,
Windowsin asetuksista täytyy vaihtaa kyrilliset kirjaimet päälle.
Ei tarvitse asentaa ohjelmia.
IlkkapM, 18–24v
Onko sekä latinalaiset että kyriliset kirjaimet merkitty?
AnselmM, 65 tai yliOn merkitty, mutta ylin SHIFT ei vastaa skandia vaan englantilaista, Merkit (esim. sulut) ovat eri paikoissa.
Skandimerkit puuttuvat, tilalla jotain muuta.
kokenut2M, 65 tai yliNäppäimistö ei ola skandi. Kyrilliset merkit omituisissa paikoissa.
Vaari65 tai yliOn. Kyrilliset näppäimen oikeassa alakulmassa, latinalaiset vasemmassa yläkulmassa.
Pat RolM, 55–64vMolemmat on merkitty.
Risitsa55–64vHei,
Löytyy latinalaiset, että kyriliset kirjaimet.
IlkkapM, 18–24v
