Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Erittäin tyytyväinen!
Kone ollut nyt kuukauden käytössä ja olen erittäin tyytyväinen. Verrattuna edelliseen on todella hiljainen ja pyykit tulee puhtaaksi. Sovellus suomeksi ja on kiva lisä ja jopa "hauskaa" pestä pyykkiä.
Laundrymaster
