Kokemukset ja arvostelut
2 tuotearvostelua
- PesutulosTuotteen laatuKäyttömukavuus
Mahtava laite!
Ensituntumalta on kyllä enemmän kuin hintansa arvoinen laite! Puhdasta tulee ja pikaohjelmiakin on jos jonkinlaista. Kone on todella hiljainen, mikä oli positiivinen yllätys. Käyttökielen valinta on helppoa ja sovellus vaikuttaa myös helpolta käyttää, vaikka ei ole tietenkään pakollinen. Olen todella tyytyväinen!
Mickeli35–44v - PesutulosTuotteen laatuKäyttömukavuus
Erittäin tyytyväinen!
Kone ollut nyt kuukauden käytössä ja olen erittäin tyytyväinen. Verrattuna edelliseen on todella hiljainen ja pyykit tulee puhtaaksi. Sovellus suomeksi ja on kiva lisä ja jopa "hauskaa" pestä pyykkiä.
Laundrymaster45–54v
