Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hinta ja laatu hyvä.
Helppo käyttää, todella hiljainen.
Iso kylläkin, mutta toisaalta juuri hyvä.
Ottaa ilmaa joka suunnasta mikä hyvä.
Valo kertoo hauskasti miten hyvä ilma on.
Ako
Helppo käyttää, todella hiljainen.
Iso kylläkin, mutta toisaalta juuri hyvä.
Ottaa ilmaa joka suunnasta mikä hyvä.
Valo kertoo hauskasti miten hyvä ilma on.