Kokemukset ja arvostelut
13 tuotearvostelua
- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Does it's purpose
Works as it should. Does its purpose. For 50 euros, its a good deal. No need to spend 500 euro on same thing.
Igor35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä hinta-laatu suhteeltaan
Hinnaltaan erittäin sopiva ja toimiva, ollut noin kuukauden käytössä ja on ajanut asiaansa hyvin. Ei edes kovin äänekäs, pientä huminaa päästää mutta yötilan ku laittaa päälle ei kuulu mitään.
Toni18–24v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä hinta-laatusuhde
Ostin tämän laitteen makuuhuoneeseen ja olen ollut todella tyytyväinen. Laite on yllättävän hiljainen, joten sen ääneen ei edes kiinnitä huomiota nukkuessa. Ilma tuntuu selkeästi raikkaammalta ja puhtaammalta.
Suosittelen lämpimästi kaikille, jotka haluavat helpotusta kodin sisäilmaongelmiin.
Qla35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Ihan ok
Tuntuu pelaavan, yömoodilla hiljainen eikä häiritse yksiössä laitteen kohina.
Hainzel35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hinta ja laatu hyvä.
Helppo käyttää, todella hiljainen.
Iso kylläkin, mutta toisaalta juuri hyvä.
Ottaa ilmaa joka suunnasta mikä hyvä.
Valo kertoo hauskasti miten hyvä ilma on.
Ako35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Ströme KJ200G-Z41
Automaattiasennolla "vikisee" häiritsevästi, ei voi olla samassa huoneessa ja kantautuu toiseen huoneeseen myös. Yö-asetuksella ei kuulu ääntä ja nopeutetulla teholla ääni ok.
sape55–64v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Ströme KJ200G-Z41 ilmanpuhdistin,
Muuten hoitaa hommansa hyvin, mutta automaattiasetuksella kuuluu hieman ujeltavaa ääntä.
Pirkko45–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Helppokäyttöinen peruslaite
Hinta-laatusuhteeltaan hyvä laite. Normaalitilassa hurina on aika voimakas mutta yöasetuksella ääntä hädin tuskin kuulee.
Iitu25–34v Ihan ok laite
En huomaa sisäilmassa muutoksia, mutta ei se kovin huono ollut alunperinkään. Ostettiin varalta pölyiseen asuntoon. Hiljainen, saa valita automaatti-, teho- tai unitilan.
Zanzzu- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Helppo ja halpa ilmanpuhdistin
Helppo käyttää, ja ajaa asiansa peruskäytössä – ilma tuntuu raikkaammalta ja pöly on vähentynyt. Ei mitään ylimääräistä, mutta tekee sen minkä lupaa. Hyvä vaihtoehto, jos etsit edullista ja toimivaa ilmanpuhdistinta ilman turhia kikkailuja.
Bagge55–64v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
4/5 – Hyvä peruspuhdistin, mutta joitain puutteita
Falskaa hieman ylä- ja alaosasta, ja on melko äänekäs etenkin kovemmilla tehoilla. Alemmilla tehotasoilla ilmanpuhdistus ei ole kovin tehokasta – esisuodattimeen ei kerry pölyä juuri lainkaan, toisin kuin esimerkiksi Levoit Core 300S -mallissa. Valitettavasti tuulettimen tehoa ei voi säätää manuaalisesti, vaan käytössä on vain automaattitila, yötila ja turboteho.
Olisi hienoa, jos tätä mallia (Levoit Core 300s) saisi myös Verkkokauppa.comista. Kaikesta huolimatta laite on toiminut hyvin peruspuhdistimena ja auttanut selvästi allergiaoireisiin.
Susilaura25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Kelpo ilmanpuhdistin
Vaikuttaa ihan toimivalta laitteelta. Tunnistaa varsin herkästi ilman epäpuhtaudet - ei tarvitse keittiössä pannulla kauaa lihan tiristä kun eteisessä laite alkaa hönkiä. Varsin hiljainen paitsi maksimiteholla jolloin laite kyllä kuuluu. Ulkoasu oikein siisti. Itselläni tällä hetkellä ehkä hieman turhan suuressa tilassa joten en ole suurta eroa ilmanlaadussa huomannut, mutta laitteen välittömässä läheisyydessä (eteinen) ehkä hieman maltillisempi hajumaailma. Alennushintaan ihan suositeltava kapistus, en ehkä täydellä hinnalla hankkisi ainakaan näin kepeällä harkinnalla.
JMan35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Good bang for bucks
Works well not too noisy, difficult to assess efficiency though as I had it recently and never had any before but seems the air is better.
Woody35–44v
