Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Ströme KJ200G-Z41
Automaattiasennolla "vikisee" häiritsevästi, ei voi olla samassa huoneessa ja kantautuu toiseen huoneeseen myös. Yö-asetuksella ei kuulu ääntä ja nopeutetulla teholla ääni ok.
sape
Automaattiasennolla "vikisee" häiritsevästi, ei voi olla samassa huoneessa ja kantautuu toiseen huoneeseen myös. Yö-asetuksella ei kuulu ääntä ja nopeutetulla teholla ääni ok.