Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Ihan huippu läppäri
Ostin tämän läppärin käytännössä työkäyttöön omaa yritystoimintaani varten. Todella helppo ottaa käyttöön.
Näyttö on aivan huippu, ostaessani jopa mietin että meneekö liian hifistelyksi, mutta olen ollut äärimmäisen tyytyväinen kuvanlaatuun. Mukava katsoa kuvia ja videoita ruudulta.
Mukavan kevyt läppäri, vaikka ei ole pienimmästä päästä. Tykkään myös 180 asteen kääntyvästä näytöstä.
Voin suositella lämpimästi. En tiedä mitä tästä edes puuttuisi? Peruskäytössä aivan 10/10.
Laura S
