Kokemukset ja arvostelut
3 tuotearvostelua
Hyvältä näyttää
Näyttö on erinomainen. Olen tottunut mattapintaiseen "screeniin" mutta tuohonkin varmaan tottuu. Ryzen 7 on nopea ja riittävä.
Ihan huippu läppäri
Ostin tämän läppärin käytännössä työkäyttöön omaa yritystoimintaani varten. Todella helppo ottaa käyttöön.
Näyttö on aivan huippu, ostaessani jopa mietin että meneekö liian hifistelyksi, mutta olen ollut äärimmäisen tyytyväinen kuvanlaatuun. Mukava katsoa kuvia ja videoita ruudulta.
Mukavan kevyt läppäri, vaikka ei ole pienimmästä päästä. Tykkään myös 180 asteen kääntyvästä näytöstä.
Voin suositella lämpimästi. En tiedä mitä tästä edes puuttuisi? Peruskäytössä aivan 10/10.
Laura S35–44vASUS VIVOBOOK 15X OLED
Yksistä parhaimmista kannettavista, joita olen hankkinut. Olen tosi tyytyväinen tuotteeseen…..👍🏻😊
