Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Juuri sellaiset kuin halusin
Laadukkaat ja hyväntuntuiset.
Ostin nämä pienen kotelon vuoksi ja kotelo on mielestäni täydellinen. Akun kesto ja lataus on tosi hyvä.
Hyvät kosketustoiminnot.
Istuvuus korviini on hitusen verran huonompi kuin airpodien gen 2:ssa. Kuitenkin riittävän hyvä.
A K
