Kokemukset ja arvostelut
11 tuotearvostelua
- ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
Hinta-laatusuhde todella kohdallaan.
Äänen laatu ja akun kesto oikein hyvä hintaisekseen, ei mitään ongelmia liitettävyydessä tms.
Vaikka tykkään käyttää vastamelu"imukuppi"nappeja, niin se alkaa pidemmän päälle ärsyttää korvakäytävää, joten tämmöset napit on oiken hyvät, ja kohtalaisesti blokkaa silti ympäristön hälinän vaikka eivät ole vastamelukuulokkeet.
Teme45–54v - ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
Yhteys katkeaa
Koko ajan yhteys katkeaa. Laitoin kaikki pikatoiminnot pois itse kuulokkeista ja puhelimen sovelluksesta ja vaikka paikallani istun, katkeaa yhteys ja joudun käyttämään kuulokkeet kotelossa ja toivomaan, että yhteys palautuu. Bluethoothin kautta yhteyttä ei saa uudestaan, kun katkeaa, vaan pitää käyttää kuulokkeet kotelossa. Aina sekään ei auta. En suosittele.
EK1 - ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
Laadukkaat kuulokkeet
Vaimolle meni lahjaksi ja on tykännyt! Hyvät on soundit, sanoo vaimo.
Hobla35–44v - ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
Hyvälaatuiset
Hyvälaatuiset, mukavat ja helppokäyttöiset. Mukana tulevat ohjeet ovat kattavat ja äänenlaatu on yhtä hyvä kuin omistamissani Major IV kuulokkeissa.
Mihka18–24v Tpimii hyvin ryömatkoilla
Hintaan nähden oikein kelvolliset, ainakin näin viikon perusteella.
Jusu fu Lulu55–64v- ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
Mikä tuottee??
En saanut koko tuotteen. Enkä saanut vastausta mun meilistä teille...
Cim - ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
Erinomaiset kuulokkeet
Äänenlaatu on todella hyvä ja plussaa tulee Marshallin appista jossa on tajuuskorjain. Kuulokkeet sopivat hyvin korviin eivätkä paina. Ainoa miinus tulee siitä, että itse kotelo tuntuu hiukan halvalta.
Luukuttaja25–34v - ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
Synttärilahja
Ostin kuulokkeet synttärilahjaksi, hyvin kehuttu ovat☺️
Jabrat - ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
Juuri sellaiset kuin halusin
Laadukkaat ja hyväntuntuiset.
Ostin nämä pienen kotelon vuoksi ja kotelo on mielestäni täydellinen. Akun kesto ja lataus on tosi hyvä.
Hyvät kosketustoiminnot.
Istuvuus korviini on hitusen verran huonompi kuin airpodien gen 2:ssa. Kuitenkin riittävän hyvä.
A K25–34v - ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
Great!
I love it! Works well, planning to buy the Marshall speaker soon 😘
Mafhe25–34v - ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
Marshall Minor IV
Nukkuessa ei niin kätevät hipaisukosketustensa vuoksi... Äänikirjan saa aamuisin kelata alkuun, kun hipaisu on aloittanut uniajastuksen jälkeen toiston uudelleen...
Mutta äänenlaatu on hyvä ja istuvat korvaan ihan ok.
Miia45–54v
