Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Surkea laite
Täysin käyttökelvoton vehje. Millon mistäkin syystä offline tilassa ja putoilee verkosta. Nediksen oma Gateway samassa huoneessa noin 3m päässä. Kukaan ei halua löytää itseänsä keskellä yötä purkamasta jotain robottia kiskosta irti keskellä yötä, että saa verhot kiinni.
Nedis
