Kokemukset ja arvostelut
2 tuotearvostelua
Surkea laite
Täysin käyttökelvoton vehje. Millon mistäkin syystä offline tilassa ja putoilee verkosta. Nediksen oma Gateway samassa huoneessa noin 3m päässä. Kukaan ei halua löytää itseänsä keskellä yötä purkamasta jotain robottia kiskosta irti keskellä yötä, että saa verhot kiinni.
Nedis35–44v- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Toimii kuten lupaa
Asennus oli helppo ja verhon kalibrointi hoituu nopeasti ja tarvittaessa uudelleen. Nediksen ohjelma on alkeellinen ja esimerkiksi valoanturia ei voinut säätää kokonaan pois käytöstä. Pieni pala teippiä sensorin päälle esti verhojen sulkeutumisen itsestään kun on kirkasta. Nyt homma toimii täydellisesti ja akku vaikuttaa kestävän pitkään.
VJM25–34v
