Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Loistava parvekegrilli kerrostaloon
Aivan loistava grilli parvekekäyttöön. Grillin rakentaminen oli helppoa, grillin putsaaminen onnistuu vaivattomasti ja teho on tarpeeksi riittävä kaikenlaisien ruokien grillaamiseen.
Ostin tuotteen 40 euron hintaan ja voin sanoa, että hintalaatu -suhde on aivan loistava! Suosittelen!
Jiijii
