Kokemukset ja arvostelut

Princess 112250 sähkögrilli

Arvosana 3.8/5 perustuen 11 arvosteluun

Vakaa ja käytännöllinen sähkögrilli, joka tekee kesästäsi täydellisen. 2200 W teholla se lämpenee npeasti ja pysyy tasaisen kuumana. Grillaa kala, liha tai vihannekset. Grillissä on tuulisuoja, säilytystelineet grillivälineille ja sivupöydät.

  • Kompakti ja helppo siirtää
  • Säädettävä termostaatti
  • Sivuhyllyt, säilytysteline välineille
  • Suuri 2200 W teho
  • Voidaan käyttää myös pöytägrillinä
Lähetettävissä: Heti yli 25 kpl
Hinta 59,00 €.59,00

Arvostelut

Arvosana 3.8/5 perustuen 11 arvosteluun
  • 118%
  • 20%
  • 39%
  • 427%
  • 545%
  • Tuotteen laatu
    Arvosana 3.7/5
  • Käyttömukavuus
    Arvosana 3.9/5
  • Vastinetta rahalle
    Arvosana 4.3/5

11 tuotearvostelua

  1. Arvosana 4/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 3/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 5/5

    Näppärä pikkugrilli

    Helppokäyttöinen grilli, eikä vie paljoa tilaa pienellä parvekkeella!

    Mellakka65 tai yli
  2. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 5/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 4/5

    Loistava parvekegrilli kerrostaloon

    Aivan loistava grilli parvekekäyttöön. Grillin rakentaminen oli helppoa, grillin putsaaminen onnistuu vaivattomasti ja teho on tarpeeksi riittävä kaikenlaisien ruokien grillaamiseen.

    Ostin tuotteen 40 euron hintaan ja voin sanoa, että hintalaatu -suhde on aivan loistava! Suosittelen!

    Jiijii25–34v
    Arvosteluun liittyvät kuvat
    • 3395
  3. Arvosana 4/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 4/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 4/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 4/5

    Hyvä on

    Tukeva helppokäyttöinen grilli, minulla käytössä parvekkeella.

    Grillaaja65 tai yli
  4. Arvosana 3/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 3/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 2/5

    Slow grilli

    So slow.. take longer time. The price is good.. but cannot use as an alternative for coal one.

    Mohf35–44v
  5. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 5/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 5/5

    Easy to use and heats up fast

    Easy to use and heats up fast. It cooks evenly and is perfect for quick meals or weekend grilling at home. Just clean it right after using and it stays in great shape. Highly Recommended.

    Kerby25–34v
    Arvosteluun liittyvät kuvat
    • Screenshot 2025-12-16 160105
  6. Arvosana 1/5

    Toimimatongrilli

    Tilasin grillin kotiin toimitettavaksi. Toimitus sujui todella täsmällisesti. Grillin kokoaminen oli hieman työlästä. Mutta grilli ei toimi. En saa sitä kuumenemaan. Käyttöohjeet ovat ylimalkaiset. Kuumennuksen sähkönupista on vaikea saada selvää. Mutta, ennen kaikkea, en saa grilliä toimimaan. Siis täysin hyödytön ostos. En tiedä, voinko sen palauttaa. Lisäksi palauttaminen valmiiksi kootun grillin kanssa on tosi hankalaa. Käynpä ostamassa Motonetista sellaisen, jonka tiedän toimivan.

    Grilliemma65 tai yli
  7. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 5/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 5/5

    Haĺpa muita hyvä

    Tuote vastasi käyttö mukavuutta. Suosittelen ostamaan. T.jouni

    Jone 7255–64v
  8. Arvosana 4/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 2/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 4/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 4/5

    pätevä sähkögrilli

    Hintaan 39€ ei todennäköisesti parempaa saa. Riittää 3 henkiselle perheelle.

    Siivominen nyt vähä annelista.

    Kaapo25–34v
  9. Arvosana 5/5

    Mahtava grilli myös reissuun

    Helppo ja kevyt grilli roudata myös mukana. Nopeaa ja vaivatonta grillausta ja mikä paras niin erittäin helppo myös putsata. Kerrassaan kelpo grilli varsinkin kesään ja hinta kohdillaan !

    Kartsa45–54v
  10. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 5/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 5/5

    Helppoa ja nopeaa grillausta

    Olen erittäin tyytyväinen grilliin! Se on juuri sitä mitä pitikin, lämpenee nopeasti ja on helppo käyttää. Extraa siitä että voi käyttää myös pöydällä ilman jalustaa. Partsilla taas sivupöydät tuovat mukavasti lisää laskutilaa. Lämpötilansäätö toimii myös hyvin. Mukavaa grillausta ilman ylimääräistä säätöä!

    Partsi grillaaja45–54v
  11. Arvosana 1/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 1/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 1/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 1/5

    Huono ostos

    kaikista tärkein,eli kansi puuttuu!!! En suosittele missään nimessä!! Toimitusaika oli noin kaksi kuukautta ja pettymys todella suuri!!

    anjuska65 tai yli

Alatunniste

© 1992–2026 Verkkokauppa.com Oyj