Kokemukset ja arvostelut
11 tuotearvostelua
- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Näppärä pikkugrilli
Helppokäyttöinen grilli, eikä vie paljoa tilaa pienellä parvekkeella!
Mellakka65 tai yli - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Loistava parvekegrilli kerrostaloon
Aivan loistava grilli parvekekäyttöön. Grillin rakentaminen oli helppoa, grillin putsaaminen onnistuu vaivattomasti ja teho on tarpeeksi riittävä kaikenlaisien ruokien grillaamiseen.
Ostin tuotteen 40 euron hintaan ja voin sanoa, että hintalaatu -suhde on aivan loistava! Suosittelen!
Jiijii25–34vArvosteluun liittyvät kuvat
- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä on
Tukeva helppokäyttöinen grilli, minulla käytössä parvekkeella.
Grillaaja65 tai yli - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Slow grilli
So slow.. take longer time. The price is good.. but cannot use as an alternative for coal one.
Mohf35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Toimimatongrilli
Tilasin grillin kotiin toimitettavaksi. Toimitus sujui todella täsmällisesti. Grillin kokoaminen oli hieman työlästä. Mutta grilli ei toimi. En saa sitä kuumenemaan. Käyttöohjeet ovat ylimalkaiset. Kuumennuksen sähkönupista on vaikea saada selvää. Mutta, ennen kaikkea, en saa grilliä toimimaan. Siis täysin hyödytön ostos. En tiedä, voinko sen palauttaa. Lisäksi palauttaminen valmiiksi kootun grillin kanssa on tosi hankalaa. Käynpä ostamassa Motonetista sellaisen, jonka tiedän toimivan.
Grilliemma65 tai yli- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Haĺpa muita hyvä
Tuote vastasi käyttö mukavuutta. Suosittelen ostamaan. T.jouni
Jone 7255–64v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
pätevä sähkögrilli
Hintaan 39€ ei todennäköisesti parempaa saa. Riittää 3 henkiselle perheelle.
Siivominen nyt vähä annelista.
Kaapo25–34v Mahtava grilli myös reissuun
Helppo ja kevyt grilli roudata myös mukana. Nopeaa ja vaivatonta grillausta ja mikä paras niin erittäin helppo myös putsata. Kerrassaan kelpo grilli varsinkin kesään ja hinta kohdillaan !
Kartsa45–54v- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Helppoa ja nopeaa grillausta
Olen erittäin tyytyväinen grilliin! Se on juuri sitä mitä pitikin, lämpenee nopeasti ja on helppo käyttää. Extraa siitä että voi käyttää myös pöydällä ilman jalustaa. Partsilla taas sivupöydät tuovat mukavasti lisää laskutilaa. Lämpötilansäätö toimii myös hyvin. Mukavaa grillausta ilman ylimääräistä säätöä!
Partsi grillaaja45–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Huono ostos
kaikista tärkein,eli kansi puuttuu!!! En suosittele missään nimessä!! Toimitusaika oli noin kaksi kuukautta ja pettymys todella suuri!!
anjuska65 tai yli
