Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Sama tuote 1970 alkupuolelta
Aloin tutkimaan pitäisikö mankeli jo uusia. En löytänyt mitään vikaa , tosin ei se ole ollut jokapäivä käytössä vaan pelkästään viikoittain pyykkipäivinä ja vasta vähän yli 50 vuotta. Mankeloidaanpa vielä kymmenen vuotta ja sitten lahjoitetaan perillisille.
Äijä
