Kokemukset ja arvostelut
6 tuotearvostelua
Sama tuote 1970 alkupuolelta
Aloin tutkimaan pitäisikö mankeli jo uusia. En löytänyt mitään vikaa , tosin ei se ole ollut jokapäivä käytössä vaan pelkästään viikoittain pyykkipäivinä ja vasta vähän yli 50 vuotta. Mankeloidaanpa vielä kymmenen vuotta ja sitten lahjoitetaan perillisille.
Äijä65 tai yli- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Laite oli rikki.
Laite oli rikki kun se tuli. Harmi juttu. Turhaa säätämistä sen kanssa.
Tpe45–54v Hyvä mankeli.
Mankeli on odotustemme mukainen. Liinavaatteet siliävät.
JSA65 tai yli- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Toimiva ja kohtuullinen mankeloinnin tulos
Hoitaa hommansa, mutta ei ihan niin tehokas kun muistan vanhemmista mankeleista. Lakana pitää olla hieman kostea että saa parhaimman tuloksen. Höyryominaisuus olisi plussaa, harmi että sitä ei tähän hintaan saa.
Hra4745–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Upo M730 mankeli
Ei niin hyvä kuin ajattelin, mutta sillä mankeloi pyyhkeet helposti. Lakanat tuottavat vaikeuksia ha varsinkin jos alhaalla on nepparit tai napit.
Anskuliini55–64v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Upo M730-mankeli
Aikaisempi mankeli oli samanlainen. Se ei kestänyt kuin 37 vuotta. Oli siis täyttä tavaraa.
Pappa65 tai yli
