Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hyvin toimiva tuuletin
On melko hiljainen laite, toimii hyvin ja suodattaa ilmaa. Saa lastenhuoneeseen kivasti viilennystä ja varsinkin yöllä yömoodilla kivan hiljaisesti.
Ainoa pieni miinus on että tuon kaukoohjaimen signaalit ohjaavat myös lähellä olevia koristevaloja, niin että ne menevät päälle ja vaihtavat väriä tuultelinta säätäessä.
Heikki T
