Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
paistopinnan laatu/sileys on surkea
paistopinta on erittäin karkea ja huonosti työstetty varsinkin keskeltä. metallityöstön jälki ei kelpaa keittiöön, en edes kokeillut
ottaa pannuun
paistopinta on erittäin karkea ja huonosti työstetty varsinkin keskeltä. metallityöstön jälki ei kelpaa keittiöön, en edes kokeillut