Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Puolen hintansa arvoinen, ja miksei täydenkin.
Ostin tarjouksesta alle 30€, eikä kaduta. Erinomainen teräspannu, millä onnistuu kaikki. Hieman enemmän joutuu lämpöä säätelemään eri ruokien kanssa, mikäli on ensimmäinen teräspannu, mutta helppokäyttöinen kuitenkin. Yksinkertainen pitää puhtaana.
HAH
