Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
ihan ok
Pehmuke on itselle hieman liian kapea, pidän jalkoja ihan reunalla. Vaikuttaisi olevan ihan laadukasta tekoa. Bonusta myös että voi kääntää ympäri. Ostin kompensoimaan liian korkeaa pöytää.
opiskelija
