Kokemukset ja arvostelut
8 tuotearvostelua
- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä mutta...
Liian kaponen minulle. Valitettavasti pitää hankkia leveämpi.
Boomer35–44v Hyvä tuote
Erittäin hyvä tuote ergonomian parantamiseen. Suosittelen!
Bober25–34v- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Mukava
Kaikinpuolin mukava tuote. Parantaa ergonomiaa ja ei ole liukas ollenkaan
ttett25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Jarrusukka pöydän alle
Ostin pitämään jalat rentoina. Hoitaa mainiosti tehtävänsä.
On kuitenkin hieman liian kapea saadakseen täydet tähdet.
Paljon istuva25–34v - Käyttömukavuus
Mukavuutta
Tämä oli hyvä ostos. Joustava tuki on jaloille tosi kiva ja muoto mahdollistaa asennon pienet muutokset. Käännän tuen osaksi päivää, jolloin tulee jumpattua samalla nilkkoja ja helpotettua jalkojen verenkiertoa.
Konttorirotta55–64v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
ihan ok
Pehmuke on itselle hieman liian kapea, pidän jalkoja ihan reunalla. Vaikuttaisi olevan ihan laadukasta tekoa. Bonusta myös että voi kääntää ympäri. Ostin kompensoimaan liian korkeaa pöytää.
opiskelija25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Mukava ergonomian parantaja
Jalkatuki pysyy hyvin paikallaan lattialla ja tuntuu miellyttävältä jalkojen alla. "Jarrusukkapinnoitteen" ansioista ei luista minnekään, ja jalat pysyvät rentoina tuen päällä. Plussaa siitä, että halutessaan tuen voi kääntää kaarevalle puolelle, jolloin toimii myös lihasten aktivointiin.
Opiskelija25–34v
