Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
UPO kaappipakastin
Mahtuu työtason alle ja on riittävän kokoinen pienen perheen tarpeisiin. Edellinen samanmoinen UPO toimi hyvin 10 vuotta.
Erona edelliseen tässä on vain kolme laatikkoa, edellisessä oli neljä ja niitä oli helpompi pitää järjestyksessä.
PäiviT
