Kokemukset ja arvostelut

Upo F1192 kaappipakastin, valkoinen

Tarjous
Arvosana 4.3/5 perustuen 67 arvosteluun

Tilavaan 86 litran pakastimeen saat säilöttyä marjat, lihat tai vaikka itsetehdyt mehut. Kolme läpinäkyvää säilytyslaatikkoa helpottavat tuotteen käyttöä. Mitat K x L x S (mm): 845 x 560 x 575

  • Energialuokka E
  • Tilavuus 86 l
  • Äänitaso 40 dB
Lähetettävissä: Heti yli 25 kpl
Hinta nyt 189,00 €, normaalihinta 299,99 €.189,00 299,99

Arvostelut

Arvosana 4.3/5 perustuen 67 arvosteluun
  • 14%
  • 21%
  • 35%
  • 437%
  • 550%
  • Tuotteen laatu
    Arvosana 4.2/5
  • Käyttömukavuus
    Arvosana 4.4/5
  • Vastinetta rahalle
    Arvosana 4.5/5

67 tuotearvostelua, sivu 1 / 3

  1. Arvosana 4/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 4/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 3/5

    UPO kaappipakastin

    Mahtuu työtason alle ja on riittävän kokoinen pienen perheen tarpeisiin. Edellinen samanmoinen UPO toimi hyvin 10 vuotta.

    Erona edelliseen tässä on vain kolme laatikkoa, edellisessä oli neljä ja niitä oli helpompi pitää järjestyksessä.

    PäiviT65 tai yli
    Arvosteluun liittyvät kuvat
    • 1000047307
  2. Arvosana 5/5

    UPO F1192

    Just hyvä hinta ja laatusuhde, suosittelen, hiljanen ja sopivan kokoinen, mahtuu minne vaan.

    Ilmari65 tai yli
  3. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 5/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 5/5

    Upo kaappipakastin

    Lisäpakastin talouteen, etenkin tarpeen marjastusaikana. Hyvät, tilavat korit. Pieni ääninen.

    Kotikissa65 tai yli
  4. Arvosana 5/5

    Ksappipakastin Upo F1192

    Sopivan kompakti ja toimiva pakastin. Oikein hyvä hinta/laatusuhde.

    Nanna55–64v
  5. Arvosana 4/5

    pieni pakastinkaappi

    erittäin hyvä hinta / laatu suhde, helppo tutustua netissä ja osto/varaus ja nouto toimi hienosti ja nopeasti! Suosittelen.

    Jore65 tai yli
  6. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 5/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 5/5

    Erinomainen pieni pakastin

    Pakastin on hiljainen ja mukava käyttää. Isoihin lokeroihin mahtuu hyvin kaiken muotoiset pakasteet.

    Miri35–44v
  7. Arvosana 4/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 4/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 4/5

    Toimiva peruspakastin

    Toimii, ilman mitään hienouksia. Napsahdus ja "ping" -ääni on kieltämättä selkeitä, kun laite käynnistyy ja sammuu, mutta muuten ei pidä ääntä.

    Jartsa55–64v
  8. Arvosana 5/5

    Omistaja

    Hyvä palvelu ja tuottaa. Todella ystävällinen ja nopeasti.

    Zlata Kolovrat45–54v
  9. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 5/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 5/5

    ok

    ostin sen kun vanha meni rikkituote on ihan käyttökelpoinen ja toimii hyvin

    asko65 tai yli
  10. Arvosana 4/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 4/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 4/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 4/5

    Upo kaappipakastin

    Hintaansa nähden toimiva ratkaisu. Käyntiääni sopiva. Pakastusteho riittävä.

    JussiK65 tai yli
  11. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 5/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 5/5

    Hyvä Pakastin

    Hyvä, tilava ja todella hiljainen käyntiääni tässä pakastimessa. Voin suositella!

    Tara55–64v
  12. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 5/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 5/5

    Upo kaappipakastin

    Hyvä hinta-laatusuhde. Eco-moodi löytyy, mikä on plussaa. Pakastin on melko hiljainen ja tilava.

    Henna35–44v
  13. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 5/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 5/5

    Upo F1192

    Olen erittäin tyytyväinen tuotteeseen. Pakastin on oikean kokoinen käyttöömme. Hiljainen.

    MikaH55–64v
  14. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 4/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 5/5

    Hyvä

    Käyttötarkoitukseen sopiva pakastin , nopea ja vaivaton toimitus

    Eikka
  15. Arvosana 1/5

    Moilanen M.A.

    Voi voi ! Kaikki ei mennyt ihan nappiin !!! Textin pituutta ei ole määritetty ?!?!?

    MA 4765 tai yli
  16. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 4/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 5/5

    Kelpo peli

    Ollut pari viikkoa käytössä, ostin tarjouksesta 199 eur. Hinnan väärtti ollut toistaiseksi. Ei pidä paljoa ääntä.

    Kisse45–54v
  17. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 5/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 5/5

    Arvostelu

    Pakastin nyt pari viikkoa käytössä ! Olen tyytyväinen hankintaan,juuri sopivan kokoinen lisäpakastimeksi,hyvät,toimivat hyllyt.Kiitos !

    ritvak7365 tai yli
  18. Arvosana 2/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 2/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 2/5

    Pakastin Upo

    Olen ostanut pakastimen 2021 alku vuodesta,ja kävivät kattomassa kotona ,kun minun mielestä ovi oli löysä sanoivat ettei ole.Jäätä tulee liian nopeasti.Joudun sulattamaan usein ja nyt kun sulatin niin huomasin että ovi oli löysä. Mminkälainen takuu on kyseessä.

    Upo65 tai yli
  19. Arvosana 5/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 5/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 5/5

    Upo

    Hinta ja laatu kohtaa. Digitaalinen lämmönsäätö on plussaa.

    Jani45–54v
  20. Arvosana 5/5

    Kaappipakastin Upo

    Näppärän kokoinen, toimii kuten pitääkin. Hyvä hinta-laatusuhde.

    Koiratalous55–64v
  21. Arvosana 4/5

    Pakastin

    Mutkaton, simppelilaite. Virtajohto seinään ja kone hyrräämään.

    Marjastaja65 tai yli
  22. Arvosana 4/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 5/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 5/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 4/5

    Kaappipakastin Upo

    Hyvän marjavuoden kunniaksi Upo kaappipakastin osoittautui hyväksi ja sopivan kokoiseksi valinnaksi lisäpakastimeksi.

    Jussi55–64v
  23. Arvosana 5/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 4/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 5/5

    Toisi hyvä

    Tosi hyvä, kylmenee tosi nopeasti, hyvän kokoinen ja tosi mukava käyttää😄

    Thao35–44v
    Arvosteluun liittyvät kuvat
    • image
  24. Arvosana 4/5
    Tuotteen laatu
    Arvosana 4/5
    Vastinetta rahalle
    Arvosana 4/5
    Käyttömukavuus
    Arvosana 4/5

    Upea!

    Tämä ylitti odotukset. Kompakti ja hinta laatu suhde kohdillaan 👌

    Sarppa35–44v

Alatunniste

© 1992–2026 Verkkokauppa.com Oyj