Kokemukset ja arvostelut
4 tuotearvostelua
- Tuotteen laatuVastinetta rahalleHauskuus
Huippu peli 7 vuotiaalle
Tykkäsin kovasti. Ja voi myös pelata kaksinpelinä, mikä on hyvä lisäominaisuus.
Legocity17 tai alle - Tuotteen laatuVastinetta rahalleHauskuus
Lego City undercover peli
8v poika tykkää pelata, poika pyytää äidiltä apua kun on joku vaikea tehtävä.
Martsu7645–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalle
Mukava peli
Kivoja tehtäviä, valoisa miljöö. Lapset (11 ja 7) ovat pitäneet pelistä kovasti.
legofriendN, 35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalle
Hieno peli.
10v poika jäi koukkuun. Story erittäin hyvä, ja tarpeeksi tehtävää pidemmäksikin aikaa.
BusaM, 35–44v
