Tykkäsin kovasti. Ja voi myös pelata kaksinpelinä, mikä on hyvä lisäominaisuus.
8v poika tykkää pelata, poika pyytää äidiltä apua kun on joku vaikea tehtävä.
Kivoja tehtäviä, valoisa miljöö. Lapset (11 ja 7) ovat pitäneet pelistä kovasti.
10v poika jäi koukkuun. Story erittäin hyvä, ja tarpeeksi tehtävää pidemmäksikin aikaa.