Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Toimiva tuote
Alun totuttelun jälkeen kuulokkeet tuntuvat hyvälle ja pysyvät hyvin korvassa. Ainoa miinus muiten hyvissä kuulokkeissa on volyyisäädön puute, vaikka vastauspainike onkin.
Musan kuuntelija
