Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Toimiva, hyvä
Minun korviin ja minun juoksulenkkiin sopii tällaiset luurit erittäin hyvin. HYvin pysyy korvissa, äänenlaatu ihan OK.
Pienen "klipsin" avulla laitan piuhan paitaan (selkäpuolelle) kiinni. Piuha ei häiritse ollenkaan. Paljon kätevämpää kuin bluetooth, kun ei tarvitse koskaan ladata ja ihan eri hintaan. Suosittelen.
Daniel
