Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Taattua Moccamaster laatua
Kyseinen keitin on ollut työpaikalla pari viikkoa käytössä. Maku on tietenkin taattua Moccamaster laatua, sen puoleen ei ole valittamista. Kaikki osat pystyy pesemään erikseen, se on suuri plus.
Jotakin negatiivistakin on tullut esiin, lyhyt sammumisaika. Keitin sammuu 40min päästä päälle laittamisesta ja se on toisinaan liian vähän. Välillä joutuu napsauttamaan keittimen uudelleen päälle kun pannussa on vielä puolet jäljellä. Ilmeisesti tämä on uusissa keittimissä vakio sammumisaika.
Lionisti
