Kokemukset ja arvostelut
6 tuotearvostelua
- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Aikakatkaisu
Pistä kahvit tippumaan, käy palaverissa, tule takaisin ja juo kylmaa kahvia, kun keitin onkin jo sammuttanut itsensä. Aikakatkaisu on hyvä keksintö, mutta saisi olla jotain parin tunnin luokkaa, eikä onnetonta 40 minuuttia.
d stadiM, 35–44v Soiva peli
Nopea. Hyvä kahvin maku ja lämpötila. Auto sammutus hyvä. Jos vielä olisi tippalukko, niin avot...
Kahvihullu55–64vKahvia
Moccamasterintuplakeitin on paras valinta kerhohuoneen kahvihetkiin. Kahvia riittää koko porukalle, kahvi on hyvää ja se pysyy kuumana. Kerrassaan loistava keitin
Hanski55–64v- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Paras keitin ever.
Kyllähän se moccamaster on keittimien äiti. Tällä kahden pannun keittimellä tiputtaa kahvit isommallekkin porukalle alta aikayksikön. Tosi hyvä.
TuomoM, 35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Taattua Moccamaster laatua
Kyseinen keitin on ollut työpaikalla pari viikkoa käytössä. Maku on tietenkin taattua Moccamaster laatua, sen puoleen ei ole valittamista. Kaikki osat pystyy pesemään erikseen, se on suuri plus.
Jotakin negatiivistakin on tullut esiin, lyhyt sammumisaika. Keitin sammuu 40min päästä päälle laittamisesta ja se on toisinaan liian vähän. Välillä joutuu napsauttamaan keittimen uudelleen päälle kun pannussa on vielä puolet jäljellä. Ilmeisesti tämä on uusissa keittimissä vakio sammumisaika.
LionistiM, 25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Työpaikan kahvitaukoihin laatua
Tämä keitin tekee parasta kahvia! Kaikki kahvin kanssa kosketuksissa olevat osat voi pestä astianpesukoneessa, joten työpaikallakin saa hygieenistä ja hyvänmakuista kahvia.
Laatukahvin ystäväM, 55–64v
