Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
hyvät on
Kaijuttimet ollut nyt omistuksessa semmosen reilun vuoden verran eikä ongelmia ole ollut.
Soivat tosi hyvin.
Turtlo
Kaijuttimet ollut nyt omistuksessa semmosen reilun vuoden verran eikä ongelmia ole ollut.
Soivat tosi hyvin.