Kokemukset ja arvostelut
1 tuotearvostelu
- ÄänenlaatuTuotteen laatuVastinetta rahalleViimeistely
hyvät on
Kaijuttimet ollut nyt omistuksessa semmosen reilun vuoden verran eikä ongelmia ole ollut.
Soivat tosi hyvin.
TurtloM, 18–24v
Kaijuttimet ollut nyt omistuksessa semmosen reilun vuoden verran eikä ongelmia ole ollut.
Soivat tosi hyvin.