Vastaa kysymykseen
Lähetä vastaus kysymykseen
Toimiiko näin?
Taloyhtiöömme tulee valokuitu ja huoneistoissa on ethernet-pistorasiat. Voinko saada tämän siis toimimaan kerrostalohuoneistossa liittämällä nämä suoraan pistorasioihin ja huoneiston ethernet-pistorasiaan? Tietokoneeni on nyt verkossa pelkällä ethernet-kaapelilla joka kulkee huoneiston läpi ja siitä pitäisi päästä eroon.
Tampio123
