Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Loistava hankinta
Kuulokkeet sopivat hyvin tyttärelleni. Meidän vanhat Sonyn kuulokket ovat liian raskaat. Sopivat tosin aikuiselle. Väri on mieleen. Hyvä joululahja "tontulta"
Ande2
Kuulokkeet sopivat hyvin tyttärelleni. Meidän vanhat Sonyn kuulokket ovat liian raskaat. Sopivat tosin aikuiselle. Väri on mieleen. Hyvä joululahja "tontulta"