Kokemukset ja arvostelut
6 tuotearvostelua
- ÄänenlaatuTuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvävt peruskuulokkeet
Ihan ok kuulokkeet. Mukavat päässä ja tukevamman oloiset kuin useimmat sankakuulokkeet. Mikki ja säädöt on vähän jäykkiä mutta lienee löystyvän käytön kanssa. Äänenlaatu on vähän mitä on mutta hintaansa nähden ok.
RMSL18–24v - ÄänenlaatuTuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Käytettävyys ja ulkonäkö
Täysin tarkoitukseensa sopiva ja odotusten mukainen. Värivaihtoehdoilla voisi vielä parantaa tuotteen imagoa.
HimokuluttajaN, 55–64v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
söpön väriset ja ihan mukavat
Siinä onkin sitten kaikki se positiivinen palaute. Taisi tulla vähän tuollainen maanantaikappale postiluukusta alas, sillä näillähän ei tosiaan kuule mitään, pätkii niin vietävästi, että skypettäessä kuulee vaan joka toisen sanan, jos nyt edes sitäkään.
Olishan nämä varmaan joo ihan näppärät, jos olisivat vaan toimivat tällaiset toimittaneet.
pinkkipiiperö18–24v - ÄänenlaatuTuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Täydellinen jos haluaa halvat hyvät kuulokkeet
Täydellinen jos haluaa halvemmat hyvät kuulokkeet, jotka eivät ole kuppikuulokkeet. Äänenlaatu on hyvä, voisi totta kai olla parempi mutta tuolla hinalla täyttä vastinetta rahalle.
Oskari21M, 17 tai alle - Tuotteen laatuVastinetta rahalle
Laadukkaat kuulokkeet edullisesti
Hyvä taustamelun suodatin järjestelmä, sekä mikrofoni. Soveltuu erinomaisesti niin koti- kuin yrityskäyttöön. Istuu uskomattoman hyvin korviin ja mukava käyttää. Löytyy myös mikrofonin mute toiminto, sekä 2 x 3,5mm pluginit mikrofonille sekä kuulokkeille, eli hyvät liitännät.
Suosittelen ehdottomasti, jos budjettiluokka on parikymppiä.
SkebabM, 18–24v - Tuotteen laatuVastinetta rahalle
Loistava hankinta
Kuulokkeet sopivat hyvin tyttärelleni. Meidän vanhat Sonyn kuulokket ovat liian raskaat. Sopivat tosin aikuiselle. Väri on mieleen. Hyvä joululahja "tontulta"
Ande2M, 45–54v
