Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hinta-laatusuhteen aatelia
Kolme vuotta olen tällaista käyttänyt. Yksi lamppu on vaihdettu, sekin takuuseen. Muuten on vaan nautittu hienosta kuvanlaadusta päivittäin useita tunteja.
Vaikka mallilla onkin ikää, voin edelleen suositella.
Timo
