Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Iso muttei kankea
Muutama päivä kovaa käyttöä ja olen todella tyytyväinen hankintaani! Linssinsiirto ja hyvä zoomi helpottivat huomattavasti tykin sijoituspaikan valinnassa ja kuva oli terävä ja kirkas vaikka ei tilaa täysin pimentänytkään. Käyntiääni hiljainen ja käynnistyykin nopeasti. Kokonsa puolesta ei ihan mikään matkavehje.
Kartsa
