Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hennosti humiseva laatutuote.
Todella vaimea ääni myös ilman virransäästöä.
Itsellä tuote asennettu 5M päähän seinälle katon rajaan.
Antaa reilun 140" terävän kuvan.
Suosittelen todella.
Uusien lamppujen hinnatkin kohtuulliset verrattuna esim 3D tykkeihin.
Sazu
