Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hintaan nähden erinomainen Full HD projektori
Eipä juuri ole valittamista. Kuvan on terävä ja värit hyvät, käyntiääni ok ja linssinsiirrolla kuvan saa säädettyä helposti. Ainoa miinus on 3D:n puuttuminen, jos sen haluaa, pitää ostaa kalliimpi malli.
MK1974
