Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Edullinen ja hyvä
Oikein mainio tykki. Edellinen olikin kymmenen vuoden takaa, joten kuvanlaadussa suuri loikka parempaan. Mustan tasot ihan riittävät, ja pienellä säädöllä oikein hyvä kuva. Isokokoinenhan tuo on; kattoon ripustaminen hirvittäisi... :) Sen huomasin, että jos linssinsiirto on ääriasennossa, niin reunat alkavat punertua. Eli tämä kannattaa ottaa huomioon tykin sijoituksessa. Kaukosäädin rohmu, mutta looginen käyttää. Lisäplussaa vielä hiljaisesta käyntiäänestä ECO-tilassa. Nyt vain jännäämään lampun kestoa...
Sahh
