Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Laadukas 2D tykki.
Jos 3D ei ole välttämätön ominaisuus tarjoaa tämä Epson hyvän 2D kuvan. Laaja linssinsiirto helpottaa huomattavasti asennusta. Hyvä takuu ja hiljainen käyttöääni ovat myös hyviä ominaisuuksia. Suomenkieliset valikot lisäävät käyttömukavuutta. Kaukosäädin on selkeä käyttää. Kuvanlaatu on hyvää tasoa. Miinusta tulee mielestäni vain melko kookkaasta ja painavasta rakenteesta.
Datarunner
