Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hernepussikojelautapidike TomTom
Todella hyvä käytössä, helppo ottaa mukaan ja siirtää autosta toiseen tai viedä parempaan talteen. Pysyy hyvin ja tukevasti kojelaudan päällä eikä liiku kovimmissakaan kaarteissa
Mauste
