Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hyvä, mutta kallis
Muutaman käyttökerran kokemusten perusteella ajaa asiansa. En ole kiinnittänyt pidikekoukkua, koska kojetaulu on lähes vaakasuora eikä liukas, joten navigaattori tuntuu pysyvän paikallaan ilman koukkua. Navigaattori on lähempänä kuin tuulilasi-kiinnityksessä, joten karttoja on helpompi katsoa. On helppo siirtää perheen toiseen autoon tarvittaessa. Pidikkeellä on lapsellinen "ysiysi"-hinta, joka on myös melko korkea, joten tuotteelta sopii odottaa korkeaa laatua ja moitteetonta toimivuutta. Toistaiseksi olen tyytyväinen.
Tukihenkilö
