Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hinta-laatu 4/5
Käyttö on mukava ja äänenlaatukin on todella hyvä. Edelliseen kuulokkeen verrattuna (jbl reflect pro) vastamelun laatu on heikompi varsinkin kovassa tuulessa. Kotelo tuntuu vähän huonolaatuiselta kevyen muovin takia. Samanlaiset kuulokkeet ehkä pysyi paremmin korvassa.
Tamás
