Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hyvä äänenlaatu
Äänenlaatu on hyvä, mutta toinen kuuloke ei aina lataudu kotelossa kunnolla. En tiedä, onko kyseessä vain jokin sunnuntaikappale. Näiden muotoilu ja korvissa pysyminen ei myöskään mielestäni ole mitenkään poikkeuksellisen hyvä, vaikka näin piti kaiketi olla.
Nozki
