Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
toisinto mutta koska halpa ostin
kuin live nc+: mukana heijastava ominaisuus. powerfin siivekkeissä pienin koko ei mitään hyötyä, ja keskimmäinen koko jo liian iso vänkää kuulokketta ulos korvasta. eri pari tulppia käyttävänä keskimmäinen voisi olla pieni tai päin vastoin ei hyvä. kuulokkeissa ei korvan tunnistinta, eikä ole tarvis. ei todellakaan täydenhintansa arvoiset, harvemmin JBL itselllä säväyttänyt tämä on jo likitäydellinen. kauniiksi lopuksi ovat sentäs kivan väriset😁
Jopoilija
