Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Käsintiskaamiselle loppu🙏🏽
Ihana, kun tulit perheeseemme ja käsintiskaaminen loppui. Kaikki on sujunut kuin tanssi, enkä ole katunut hankkimistasi. Olet reipas ja hoidat tiskit mainiosti. Olet laadukas ja erittäin helppokäyttöinen. Suosittelen sinua muillekin.
Kirsi
