Kokemukset ja arvostelut
3 tuotearvostelua
- PesutulosTuotteen laatuKäyttömukavuus
Käsintiskaamiselle loppu🙏🏽
Ihana, kun tulit perheeseemme ja käsintiskaaminen loppui. Kaikki on sujunut kuin tanssi, enkä ole katunut hankkimistasi. Olet reipas ja hoidat tiskit mainiosti. Olet laadukas ja erittäin helppokäyttöinen. Suosittelen sinua muillekin.
Kirsi45–54v - PesutulosTuotteen laatuKäyttömukavuus
Hinta/laatu ok
Kuivaus heikko, mutta muuten ihan ok kone. Käyttöönotto tehty vähän turhan hankalaksi..
Timo45–54v - PesutulosTuotteen laatuKäyttömukavuus
Siemens
Toimii hyvin. Kooltaan meille sopiva. Pesutulos hyvä.
Mummei65 tai yli
