Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hyvä näyttö
Tässä siistitty versio:
Hain näytön työ- ja pelikäyttöön. Pelikone on kytketty HDMI-kaapelilla ja työläppäri USB-C:llä. USB-C sekä lataa läppäriä että kuljettaa kuvan, mikä on iso plussa.
Näytön USB-porteissa on kiinni hiiri ja näppäimistö. Kun käytän läppäriä, ne toimivat sen kanssa, ja kun vaihdan PC:lle, ne vaihtuvat itsestään mukana. Helpottaa käyttöä todella paljon, kun ei tarvitse vaihdella piuhoja tai Bluetooth-vastaanottimia.
Näyttöön on integroitu kamera ja hyvät kaiuttimet, joten työkäytössä mukava. Koko on myös todella iso – työnteko yhdellä näytöllä on nyt mahdollista, eikä pelaaminen ole ikinä ollut näin puoleensavetävää.
Pirun hyvä näyttö. Harmi etten hankkinut aikaisemmin.
PPO
